Približavanje

Izgubljeni dečak u šumi prijateljstva,
Naslućuje oštre hridi na izmaglici horizonta.

Gledao sam snažne ljude,
Misleći da ću i sam jednom pomerati planine.

U podnožje pristigavši,
Spoznah kako je planina odveć velika.
I noge behu umorne,
Te poželeh da sam onaj dečak koga svi vole.

A sada?
Sada se divim ptici što spokojno napušta gnezdo.

 

2 responses to “Približavanje

  1. Jelena Perišić (@Now_Wave) 6. juna 2012. u 11:11

    Baš je lepo, podseća me na mešavinu mudrosti Severnoameričkih Indijanaca i drevnih Kineza, pa čak i Indijaca!

    • Bojan 6. juna 2012. u 21:33

      Hvala. Drago mi je da ti se dopada, posebno što i ja volim tvoje pisanje.
      Sam nisam uočio neku posebnu referencu vezanu za ovu pesmu, te su mi ove tvoje reference veoma interesantne.
      Lepo je znati da i iz nas može da istekne nešto, makar slično, što su posedovali drevni mudraci tako starih i vitalnih naroda.

Ostavite odgovor

