Novak i Švajcarac

Evo, već je više od dve nedelje kako ništa nisam napisao…

Kad je već tako ajde rekoh da napišem opet nešto vezano za tekuće događaje.

S obzirom da je naša epska narodna poezija nadaleko proslavljena u svetu napisao sam jednu pesmu u desetercu i posvetio je pobedi Novaka Đokovića nad Rodžerom Federerom u polufinalu US Opena 2011.

 

Novak Đoković i Švajcarac
Šta to tutnji preko Atlantika,
U Nju Jorku u zemlji Jenkija,
Dal’ su bombe ljutih terorista,
Il’ je srdžba misis Klintonove,
Nit’ su bombe ljutih terorista,
Nit’ je srdžba misis Klintonove,
Već to reket Đoković Novaka,
Lopte bije na same linije.

6 responses to “Novak i Švajcarac

  1. rebelyell 12. septembra 2011. u 11:25

    Dobra pesma 😀 Sta je ovo,svi poceli da pisemo o tenisu? 😀

  2. Bojan 12. septembra 2011. u 20:11

    Hvala. Pogledao sam i tvoj tekst. Šta ćeš, tenis je sudbina Srbije. Ovde niču sve sami asovi. Srbina je teško pokrenuti da nešto radi, ali kada se zainati onda samo šampion može postati.
    Trebalo bi da epska pesma malo šire opiše poduhvat jednog junaka od ovoga što sam ja napisao. Dobro bi bilo da neki naš ozbiljan i renomiran pesnik uzme ovaj posao u svoje ruke i opiše lavovsku borbu, naročito ovaj trougao Đoković-Nadal-Federer; pri tome bi dobro bilo da se osvrne na čitavu ATP i WTA scenu, medije i ono što se dešava oko toga. EEEH! Rođeni sam PR i menadžer marketinga.

  3. rebelyell 12. septembra 2011. u 21:39

    Ja ne znam šta čekas i gubiš vreme ovde na blogu? Oblači odelce i pravac u Noletov restoran,Ako te ne prime za Noletovog menadžera za menadžera restorana ze primaju sigurno. 😛

  4. tatjanamb 12. oktobra 2011. u 16:18

    Ocigledno volis tenis i Novaka :D. Ja se ne razumem bas najbolje osim sto sam, gledajuci vise tenis nego ranije, naucila po nesto od pravila igre.

Ostavite odgovor

